Wednesday, August 3, 2011

Alor Star, Kedah (HOLIDAY??)



Holiday? tidak le sangat.. lebih kepada temankan husband aku ke sana atas urusan kerja di samping jadi co-pilot kalau dia letih. Lagi pun dia pergi sorang ke sana mcm tak best dia kata... hehe pandai ler tu...

Aku yang terkezut beruk coz t/hari tu nak gerak, pagi tu baru dia cakap.. melompat ler juga aku sebab keterkejutan nak packing bag lagi... lain-lain tak de hal. Tunggu anak aku balik skolah je. Kebetulan Khamis cuti ganti, so ponteng sehari pada Rabu.

Habis kerja dia, macam biasa 'kita enjoyyyyy' di The Carnivals,SP. Sebenarnya, aku dah macam jemu gak.. asal gi SP, gi mandi... asal gi SP, mandi... heh heh heh.. tp melayan kerenah budak-budak ikutkan jer... maka, dua kali gak ler aku kena beli tight sebab aku tak bawa seluar pun...

Ok, semua berpuasa??? hari ni hari ke-3 kita berpuasa.. Selamat menyambut Ramadhan buat semua.

1 comment: