Sunday, July 3, 2011

Karnival Seni Budaya Negeri Kelantan 2011 (2 Jul 2011)













- klik gambar untuk melihat dengan jelas -


---

Pertama kali menggunakan speedlight nissin Di622 MarkII yang baru beli. Ok not bad.. baru diperingkat belajar. Belajar sendiri sendiri try & error.

Esok kalau ada bengkel, wajib aku pergi.. yang ada pun sudah terlepas.. tp ok juga, sebab aku pun sibuk dengan xtvt anak-anak di sekolah.. nanti dah lapang baru best nak berbengkel...tak la susah hati aku dan tidak la susah suami aku...


Di Kota Bharu sekarang ada Karnival Seni Budaya Negeri Kelantan berlangsung selama 4 hari iaitu dari 1 - 4 Julai di perkarangan Stadium Sultan Mohammed ke-IV dari pagi hingga malam.

Yang kami pergi ni hari ke-2 waktu malam.. Ada persembahan gendang dan wayang kulit malam tu.. anak-anak aku suka dengan wayang kulit.. biasa lah kanak-kanak kan...

No comments:

Post a Comment